Untitled #1

6:08 PM


While dah lama tinggakan dunia blogging nie. Now im back. 
.
Why im back? Everything in my life now 360 degree change. Everything. I have a friend and i have a lover. Bila dalam mind kita tak semua story kita boleh share dengan kawan kita. Benda tu akan buat kita jadi more depress. So now aku pilih to share my story here daripada cerita dengan kengkawan kau yang mungkin bosan dengar cerita kau.
.
Yes aku sorang penipu. Yes aku pernah tipu orang yang betul betul sayang and cinta kan aku. And now he giving me last chances. And aku akan hargai dengan sebaik-baiknyaaa. But bila aku nak dia lupakan apa yang pernah aku buat dulu. Benda tu datang balik. And yes aku tak kan give up. 
U know what? Facebook is one of thing that can ruining your life. Everybody share their experience especially in love frustrated in there. The there is a tiny human kind yang nak merangkak dalam life dia nak rasa erti bahagia cinta harapan jadi hilang bila those thing remaind  the partner to be more careful, don't trust your partner too much. Then bila laaa orang nak berubah dapat merasa peluang.
.
Then wujud kah peluang ke-dua untuk dia? Allah pon bagi peluang kepada kita bukan peluang ke-dua, malah berkali kali. Awak rasa apa yang awak share di facebook giving benefit to masyarakat. It yes and it also no. Think wisely. 
.
.
Think wisely, awak rasa apa yang awak share tu benefit? Awak nak ingat kan orang lain. Tapi aib sendiri? Itu laa yang orang cakap sebok nak ingat kan orang tapi aib sendiri di canang-canang.

You Might Also Like

0 comments

Popular Posts

Like us on Facebook

Flickr Images